Nekad Henq0 | Ban överklagan | Jon

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446

Ditt Hex-ID: 11000011c472976

Vad är din discord tagg? Hampox#5337

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske att jag gjorde det lite väl öppet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kille skulle sloss och sedan när jag slog och han slog tillbaks så blev jag bannad för lallare när det var i en boxningsmatch.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban, om folk hade velat slåss på riktigt men svimmar man så slår man såklart inte mer. Jag hade nog kanske gjort det irl så vaddå bannad för att jag lalla. Men jag kanske skulle gjort det lite mer osynligt så inte många ser.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag blev bannad av att jag blev påkörd och fick en böter av qpark. då började jag sparka på bilen, jag fick ban i en timme. Jag blev bannad av lall men jag själv tycker inte att det är lall om han gör saker innan som till exmepel vdm så får jag sparka på hans bil för då är det inte någon bruten regel. Jag lärde mig att man inte ska sparka på bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kört en boxningsmatch med han på en öppen plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska köra boxningsmatch på en öppen plats.

Har du läst våra regler? Ja

Märker att det är väldigt outvecklat skrivet och att du inte lagt någon energi i överklagelsen, samt att jag inte tycker det låter som att du lärt dig.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka