Accepterad Henq0 | Ban överklagan [Helmet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446

Ditt Hex-ID: 11000011c472976

Vad är din discord tagg? Hampox#5337

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar men kvar 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille när vi slogs och han kanske inte såg från början, vi körde en boxning match. Och det var dumt och jag ska inte göra det någon mer gång. Vi skulle ha gjort det mer osynligt så ingen Anna skulle ha sett om jag skulle göra om allting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till piren och skulle köpa en bil, när jag var där så var det några som pekade på mig och sa till deras kompis, ta en boxnings match med han. Han gick till mig och frågade och jag sa ja för annars hade jag hamnat i trubbel. Men iafall jag slog han en gång han gick ner på backen. Han ville köra igen men då blir jag nedslagen och så vidare. Men efter ett tag så blev jag bannad för att jag ”lalla” och slog han. Jag vet inte om han också blev bannad men jag blev det iafall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte nog att det inte var det men kanske lite kortare bann. Jag skulle ha gjort det så att nästan inga ser och jag ångrar det jag har gjort. Jag skulle inte ha spelat boxningsmatch där och jag skulle bara fokusera på att köpa en bil som jag ville ha. Alltså det var ingen fel aktiv bann men man kunde gått den på lite kortare tid, inte fyra dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade fått en p böter av qpark, dem körde på mig jag vet inte om det var med flit eller inte men då gick jag iafall och sparka på bilen. Det var onödigt också men jag tar åt mig det och gör bara allt bra nytt. Jag kan ta kritik så jag gör inte det något mer.
Det var också onödigt men det har jag inte gjort något mer så jag tar åt mig det jag inte ska göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha villat köra en boxing match och om jag skulle gjort det så på ett lite mindre ställe så ingen annan ser. Jag skulle bara ha köpt en bil så hade det gått bra för då blir man inte bannad. Men jag ska inte göra detta i fortsättningen. Jag kommer inte att börja sloss mot någon på en öppen plats som till exempel piren igen för då kan detta hända igen och det vill jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min bann och jag ångrar att jag gjorde det från första början, jag vill spela på servern för den e så sjukt bra. Jag kommer försöka att inte ”lalla” något mer än det jag har gjort. Jag kommer absolut inte göra det och gör jag det så är det väldigt dåligt av mig och ni kan bannad mig längre då än nu.

Hoppas jag jag kommer in idag, annars har jag ingen server som jag kan spela på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka