Nekad Henq0 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Ange ditt födelsedatum 28 April 2021

Vad heter du på discord? Hampox#5337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? sommarlovet, typ 08.00-12.00 och då hänger jag med en komkpis till typ 16.00 och från 16.00 till 22.30 så samanlagt 10h 30 min.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 5 månad har jag kört men jag har kört flera timmar varje dag i typ 3 och en halv vecka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så sa jag holla koll helta tiden så gör någonting fel så klipper jag och går till väntar på support. Jag kommer göra allting för att få klipp om någon skulle göra något konstigt som till exempel att man åker rakt in i en vägg som är powergaming. Jag skulle också fixa så ingen pratar ooc eller halv ooc för det är tråkigt att någhon ska göra det för då blir det inte så jätebra rp. Men det bra med servervakt är för mig att jag vill rpa så då kan jag hålla koll men också rpa.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag spelar väldigt mycket på denna server runt 10h per dag och jag som mekonomen chef stötte iblnad på några igår som pratade halv ooc och sa "kolla på lappen" vilket är halv ooc. Så jag vill förbättra rpn med att hålla mycket mer koll vid just mekonomen området för det är många som vill jobba där och laga sina bilar. Jag kommer försöka at hjälpa som till exmpel att /dva bilar kan man göra /revive för då hjälper jag nog ganska mycket men som sagt om man ska /revivie någon så måste man veta varför och har någon slagit han (rdm) så måste jag ha klipp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra så att staffsen inte behöver göra lika mycket, vara aktiv, spela mycket som mekonomen för då kan jag gjälpa som servervakt. Jag kommer få så att många fler höjer sin rp nivå och gör dem fel så tar jag clipp och hoppar in i support. Blir dem sura som bli bannade så är det inte mitt fel att dem gjorde fel.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli det för jag är aktiv, kommer hjälpa dem som inte kan rpa genom att dem får en bann när jag hoppar väntar på support. Det kommer hjälpa för dem som inte kan rpa, inte ha läst reglerna. Jag vet också vilka stunder man bör banna och inte bara banna folk helt random utan man måste ha en anledning. Jagkommer kicka folk om dem gör något fult men gör dem lite fulare så fpår jag väll banna dem då, lite tråkigt men så är det.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hålla koll på en server som är stor, jag kan förbättra rpn genom att hoppa suport ganska mycket som dem ska göra. Men jag ska göra så att många fler kan reglerna, inte prata ooc eller halv ooc och rpa bra så att jag inte blir bannad och inte kan hjälpa folk som behöver hjälp eller kolla runt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick då kickar man folk som failrpar /revive då ressar man någon som behöver revive /sqlban man bannar en person /dv man tar bort en bil /toggleid man kollar folks id.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 1. Jag fick en p böter och jag blev arg och slog på qpark bilen, det var fel 2. Jag och en annan kille slogs mitt på piren det var lite onödigt, jag skulle gjort det lite mindre öppet. 3. Jag hade snut jag och så blev jag stannad, men istället för att stanna så drog jag iväg snabbaste jag kunde, men när jag var borta så åkte jag tillbaka på samma vägen och sa tjena tjena till en bil men så visste inte jag att det var civilplisbilen så då var det en som specca mig och gjorde så att min motor stanna, men istället för att stanna nere vid vägen så ville inte jag blocka alla som skulle köra där så jag körde upp lite på en kulle som var powergaming.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka