Nekad Henq0 | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Karlsson

Ange ditt födelsedatum 28 April 2008

Vad heter du på discord? Hampox#5337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 14.30 till 18.30, q8.30 så äter jag. Jag börjar spela kl 18.45 igen så sedan 18.45 till 21.00 typ

Detta gäller inte hela tiden kandke är inne lite mindre någon dag och mer inne en annan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i någon månad, då spelade jag någon gång ibland men jag har börjat köra på riktigt i typ en vecka.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på mkt som servervakter gör och vara snäll mot alla, om någon roar dåligt så är det bara att skriva till en support en något så kan dem banna för jag tror inte att på unive så kan inte server vakter banna folk som gör något dåligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag spelar väldigt mkt på denna server och jag vill vara med i ”gänget” på något sätt så jag börjar med server vakt så kanske jag ansöker till medlem ansvarig eller support kanske men jag börjar så för att komma med så mkt som möjligt först.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra det till en tryggare plats så blir någon hotad ska man göra något åt det istället. Jag kommer nog vara mkt ig och i SCB för att höra om någon pratar oc ig eller failrpat och i discord så kommer jag höra om dem metargamar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag har väldigt många tidigare erfarenheter av det och ska få mer att spela på server, säga att det inte är något lall och att det verkligen inte är det heller. Ska göra mitt bästa för att ingen ska lalla.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli mer i gänget, kanske ansöka till mer grejer som medlem ansvarig, support eller någonting sådant och kolla så att alla sköter sig och gör som dem ska.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, jag kan ganska många. Kör ni med sql så kan jag mkt fler än om ni bara kör med standard commandsen.

Är du whitelistad på serven? Ja, medlem men antar att det är samma sak.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång för att det var en qpark bil som hade lappat min bil utan anledning och kört på mig, vet ej om det var med flit och då gick jag fram och började sparka på bilen typ 5 gånger. Jag blev bannad i 1h då för lall men själv tycker jag ej att det är att lalla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara denna såklart, den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka