Accepterad Henningcool1 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henningcool1

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Användarnamn: Henningcool1

Vad är ditt namn i verkligheten? Henning

Hur gammal är du? 2006-01-25

Vad heter du på discord? Henning#3189

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar nu på sommarn från 10:00 till 22:00 och på helgerna 10:00 till 23::00 eller Längre

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer vara aktiv. Och vissa folk hur man Rp bra och jag kommer säga till folk som rpa dåligt hur dom kan förbättra sig. För jag har mycket erfarenhet och jag gillar att hjälpa folk. Jag vill kicka/bana folk som ej kan rpa och kanske hjälp dom till en bättre rpare

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa servern. Och jag vill också att alla ska kunna rpa bra så ej rollen server vakt ska behövas pågrund av att folk ja rpa. Jag är bra på detta för jag har varit allt som staff och admins. Jag vill hjälpa servern att få ut fuskare fallrp och bryter mot reglerna och bana! För enligt mig måste rpn förbättras pågrund av att folk är mycket nya inom RP och jag vill kunna hjälpa dom och vara liksom en guide till en bättre rpare

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
På vilket sätt kommer du förbättra RP:t och göra servern bättre?

Vad är det som gör just dig till bästa man för jobbet?

Mvh,
AprimoX

Utveckla dina svar på ”Varför ska just du bli servervakt” samt ”Varför vill du bli servervakt”
Visa att du verkligen vill bli servervakt och lägg ner lite mer på din ansökan. :)

Lycka till!

På vilket sätt kommer du förbättra RP:t och göra servern bättre?

Vad är det som gör just dig till bästa man för jobbet?

Mvh,
AprimoX
Jag kommer spectate spelare och sen ifall dom rpar dåligt så bara pratar jag med dom på dc om hur dom ska förbättra rp och i det fallet så blir servern bättre

Servervakters uppdrag är inte att spectata folk, hur ska du hjälpa folk utan att specca dem?

Mvh,
AprimoX

Servervakters uppdrag är inte att spectata folk, hur ska du hjälpa folk utan att specca dem?

Mvh,
AprimoX
Jag kommer köra runt och kolla i vissa kända ställen och ser hur det går för dom när dom T.ex ska köpa en Bil, eller ska jag stå lite längre bort så jag kan höra när folk pratar under gäng bråk, och jag kommer gå på alla events och kola så det ser bra ut i rpn

Känns lite som att du vill göra staff-arbete när syftet mera är inriktat på att RPa som vanligt och ta rätt åtgärder när det behövs.

Mvh,
AprimoX

Känns lite som att du vill göra staff-arbete när syftet mera är inriktat på att RPa som vanligt och ta rätt åtgärder när det behövs.

Mvh,
AprimoX
Aa, men asså jag vill att rpn ska va så bra som möjligt

Absolut, men ta och gör en staff ansökan isåfall. Syftet med servervakt kommer inte att tillfredsställa dig om du går in med denna attityd från start, då kommer du känna att du vill göra mer än vad du kan/ska.

Men som sagt, ditt val, men utifrån det du skrivit hittills så känns inte SV nog för dig om man säger så.

Mvh,
AprimoX

Fast Aa jag vill ju hellre bli server vakt pågrund av att jag pallar ej stressen som staff

Förstår.

Vidare till intervju, ta kontakt med en servervaktsansvarig för att fastställa en tid.

Mvh,
AprimoX

Godkänd till servervakt efter muntlig intervju hållts.

Grattis!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka