Accepterad henning | Medlem ansökning(k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fx_1923.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? henning

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Olle är en man i 40-årsåldern som bor i en liten by i norra Sverige. Han är en robust och kraftig man med ett vänligt ansikte som ofta pryds av ett brett leende. Hans hår är mörkbrunt och börjar bli grått vid tinningarna, och hans ögon är djupt blå och utstrålar en varm och välkomnande känsla.

Bakgrund och Historia
Olle växte upp i samma lilla by där han nu bor. Hans barndom var fylld med äventyr i de vidsträckta skogarna och de djupa sjöarna som omger byn. Hans föräldrar ägde en liten gård, och Olle lärde sig tidigt att hjälpa till med djuren och skörden. Han hade alltid en stark arbetsmoral och en kärlek till naturen, något som har följt honom genom livet.

Personlighet och Egenskaper
Olle är en omtänksam och hjälpsam person. Han är alltid redo att hjälpa sina grannar med allt från att laga ett trasigt staket till att skotta snö på vintern. Han är också känd för sitt goda humör och sin förmåga att se det positiva i alla situationer. Trots sitt vänliga yttre har Olle en stark inre styrka och ett orubbligt rättvisepatos.

Motiv och Mål
Olle drömmer om att göra byn till en bättre plats för alla dess invånare. Han engagerar sig mycket i lokalsamhället och arbetar aktivt för att bevara byns traditioner och kultur. Hans största mål är att starta en liten skola där barnen i byn kan få en bra utbildning utan att behöva resa långt bort.

Relationer med Andra Karaktärer
Olle har många nära vänner i byn. Hans bästa vän är Sven, en gammal fiskare som Olle ofta går ut och fiskar med på sommarkvällarna. Han har också en nära relation med sin syster, Anna, som bor i grannbyn. Anna är ofta på besök och de två syskonen har alltid varit varandras stöd genom livet.

Viktiga Händelser eller Trauman
En av de mest avgörande händelserna i Olles liv var när hans far gick bort i en olycka på gården när Olle var i tjugoårsåldern. Denna tragedi tvingade Olle att växa upp snabbt och ta över ansvaret för gården. Denna period var mycket svår för honom, men den formade också hans starka karaktär och hans beslutsamhet att aldrig ge upp.

Olle är en man som alla i byn ser upp till och respekterar. Hans liv är ett bevis på att man kan göra stor skillnad genom små, vänliga handlingar och en outtröttlig vilja att hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en bra och underhållande rp. Jag har spelat på unive ganska länge så jag vet hur man rpar och jag kan alla regler så jag kommer inte lalla eller något sånt. Jag kanske kommer köpa upp krim sedan igen eftersom jag fick indraget men är inte säker men jag kan rpa som krim och gäng eftersom jag rpat på det innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda partena ska ha roligt i scenarion och inte bara att man ska spela för att man själv ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och jag har rollspelat i över 2 år så jag har koll på alla regler. Suntförnuft=logiskt tänkande, Fearrp= värna om sitt liv, Powergaming= inte rpar på skador, powergaming 2= spelar efter makt och pengar, failrp= använder magiska krafter som att t.ex inte rpa på skador. osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpa i 3 år nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka