Nekad Hennick | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hennick

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085231101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henning Granath

Vad är ditt discord namn? Hennick#5859

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Kenny Olofsson, 19 år gammal. Han föddes i Rinkeby, när han växte upp fick han många vänner men de vännerna gjorde inte bra saker på fritiden. Ibland snodde de dyra saker från affärer, andra gånger slog de ner folk på gatan. Men Kenny var aldrig så, han lyssnade mycket på sin mamma. Hans pappa dog i en bilkrasch när Kenny var 5 år. När han blev äldre bytte han skola och började plugga väldigt mycket och var en av skolans smartaste elever. Men det var en nackdel till att vara så smart, det var att alla började kalla honom nörd och några började till och med mobba honom. Han blev så mobbad så han fick byta skola igen. Och där fick han gå upp i en klass eftersom han var så smart, där fick han andra kompisar som var nördar. När han tog studenten firade han och sin klass och var väldigt glada. Senar ville han ansöka att bli polis eller vakt men det gick inte så bra. Hans första jobb blev pizzabagare, han tyckte det var väldigt roligt men han blev sparkad eftersom det var en kund som klagade på pizzan han hade bakat. Hans andra jobb blev städare på en skola, det var inte lika roligt så han slutade jobba och nu är han en rolig, smart och cool kille i 19 års åldern som hänger med andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna lära känna mer folk, är ganska ny på RP så har inte så jätte många att snacka med än. Kommer alltid vara snäll mot andra, ser fram emot att kunna sälja bilar och jobba med andra folk.
Ifall jag hamnar i en diskussion där motparten inte är så glad så hittar jag alltid en lugn väg ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriösa och bra RP, och bara för att man är krim kommer jag inte vara kaxig mot andra snälla folk och inte mot kaxiga folk heller.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt i ett scenario och inte bara vinna hela tiden, jag ska ha roligt och de andra också.

Hur hittade du Unive? Fick tips av flera kompisar.

Vill att du utvecklar följande punkter,

- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka