Accepterad Hennick | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hennick

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henning Granath

Vad är ditt discord namn? blomsterlandet

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Muller, 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, skadad, hämndlysten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas Muller växte upp i förortens skugga, i ett hem där pengar alltid saknades och framtiden kändes som ett skämt. Hans mamma kämpade med flera jobb, medan hans pappa försvann ur bilden redan när Lucas var liten. Skolan blev aldrig en trygg plats, han drogs istället till gatornas hårda logik, där respekt mättes i rykte och pengar. Vid 16 års ålder började han springa ärenden åt småkriminella, och vid 18 var han redan djupt inne i spelet: stölder, småbedrägerier, ibland värre saker. Han blev skicklig, kall, men också rastlös. Trots den smutsiga vägen bar han alltid på en tanke, att en dag ta sig ur allt och bygga något eget. Men vägen ut är farligare än vägen in.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mer seriös RP, driv i olika storys och realistiska känslor kring scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara fokuserar på att din karaktär ska lyckas, utan att du spelar på ett sätt som gör scenen roligare och mer realistisk för andra. Ibland betyder det att låta motparten vinna, få övertaget eller skapa drama som utvecklar berättelsen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Första gången jag rp:ade för ungefär 3 år sen. Jag förstod inte vad man fick och inte fick göra, jag frågade folk IG vad man skulle trycka på för knapp. Efter det läste jag igenom serverns regler som jag borde gjort innan och började på nytt. Efter det har jag haft extremt kul med RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch = Innebär att döda eller skada en annan spelare utan anledning. METAGAMING = Innebär att du använder info som inte din karaktär vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, kreativ och fokuserad på att skapa realistiskt och meningsfullt RP som bidrar till en bättre upplevelse för alla.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka