Accepterad henkesoffa#4451 | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henkesoffa#4451

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Vad är ditt discord namn? henkesoffa#4451

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jonas rundberg han är 33 år gammal. Jonas har alltid haft ett stort intresse av ordningsvakter. För det känns som ett perfekt jobb för jonas. Jonas är inte tillräckligt smart för att bli polis men han har kompetensen för att bli ordnings vakt. Jonas har en mamma och en pappa men inga syskon. Jonas pappa är från finland. Men jonas pappa hade ett väldigt stort alkhohol missbruk så jonas hade det ganska tufft i sina barn år. Men sen flyttade pappan iväg och då blev det lättare för jonas. Jonas Kompisar brukade ofta vara stökiga på tex köpcentrum, plankat på bussen sen massa mer. Det såg inte jonas upp till för att han tyckte inte det va rätt. det va så han började få intresset för ordningsvakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social och trygg rp. Jag kommer ofta va på dem mäst stökigste platserna och rätta till saker där. Om jag blir whitelist och sen kan jag söka in till securitas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? genom youtube och kompisar

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka