Accepterad Henkepenke2008 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henkepenke2008

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? therager08

Vem var det som bannade dig? bl11zz

Bild på banmeddelande: imageBAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt mot en kille på stranden vid piren, utan att ha rollen krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ligger på sjukhuset efter att ha blivit dödad av grabben jag sköt mot, sedan blir jag lootad och stänger spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att det var en felaktig ban, men jag anser att jag inte borde bannas på grund av att jag inte visste. Det var väldigt längesedan jag senast spelade på unive och jag har inte riktigt vetat om allt med kriminella roller. Jag har uppfattat det som att om man skriver i sin ansökan att man vill bli kriminell och den godkäns så får man rollspela som kriminell. Därför har jag gjort det nu det senaste dagarna, och sparat ihop pengar till en glock 19. Sedan fick jag ett uppdrag av en kille som var att jag skulle kidnappa/döda en person i utbyte mot pengar. Därför åkte jag till stranden vid piren där jag hade fått höra att han var. När ajg kommer fram och riktar vapnet på honom drar han fram egen pistol och jag skjuter honom i huvudet, men han dör inte. Sen blir jag skjuten och han dödar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare, men det har varit mest småsaker, jag har lärt mig att inte göra så som jag gjorde då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår nu i efterhand att ajg har gjort fel, och ångrar det jag gjort. Jag hade kunnat förstå vissa regler och lärt mig mert om kriminellroller så hade detta inte hänt. Jag har tagit lärdom av mina gärningar och funderar nu på att donera för krinimell roller som bl11zz berättade om i support. Hoppas verkligen kunna spela igen ikväll eftersom jag inte gör så mycket annat än att spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kolla "Hur hade du kunnat gjort annorlunda?"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka