Inaktuell Henke76 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henke

Vad heter du på discord? Yxjäveln#5240

Ange ditt födelsedatum
27 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA på Unive eftersom det ger mig möjlighet att hjälpa nya servermedlemmar och vara en del av communityn. Mitt jobb är att hjälpa de som söker medlemskap att ansöka och få all information de behöver för att komma igång på servern. Jag är en viktig kontakt för medlemmarna och ser till att de känner sig välkomna och hjälper dem att bli en del av gemenskapen. Mitt jobb är också att marknadsföra servern och ge feedback till ledningen om vad medlemmarna tycker och hur man kan förbättra serverupplevelsen för alla. I det här jobbet kan jag träna på min kommunikationsförmåga och ha kul samtidigt som jag träffar nya människor och hjälper till att göra servern till en plats där alla kan ha roligt tillsammans.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror att jag skulle vara en bra MA att hjälpa Unive av flera anledningar. Jag har spelat FiveM länge och jag vet hur man får in nya medlemmar till servern. Att hjälpa andra är något jag tycker om, och jag tror att jag kan ha en positiv inverkan på servern och dess medlemmar genom att ta på mig den här rollen. Jag har god kommunikationsförmåga och kan skapa en välkomnande och positiv miljö som gör att nya medlemmar känner sig bekväma och integrerade i gemenskapen. Jag vill också planera och organisera aktiviteter för medlemmarna, främja engagemang och sammanhållning. Jag är en person som är lätt att prata med och samarbeta med, tillgänglig och öppen för andras åsikter och idéer. Jag gillar att ta initiativ och arbeta självständigt för att få saker gjorda effektivt. Och framför allt är jag kompetent och säker på mina förmågor att utföra mina arbetsuppgifter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Viktiga saker att komma ihåg när du interagerar med andra människor är att vara artig, respektfull och öppen för kommunikation. Att visa intresse för vad den andra personen har att säga, att aktivt lyssna och behålla en positiv ton samt visa tålamod och förståelse kan också hjälpa.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? RPN är högre om fler har bättre jobb och det finns fler arbetare och då kanske det alltid finns hjälp för det du behöver t.ex sjukvårdare är inte alltid tillgängliga när det behövs, medlem,ar får fler förmåner och möjligheter hur de kan slåss och att man kan söka till jobb och utveckla sitt rpande. rollen som medlem kan få fler och bättre och roligare jobb som också kan hjälpa till i stan och då blir de fler möjligheter i stan och rp-nivån kommer att öka mycket med medlemmarna eftersom de borde kunna reglerna och supporten ska inte förbjuda för så många människor så de kan rp med och ha kul, jag skrev de du ville ha. svaren för att inte riktigt förstå frågan

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tror att det är viktigt för alla som spelar på Unive att visa respekt och respekt för andra spelare på servern. Du får inte använda olaglig programvara eller bryta mot reglerna. Att vara aktiv och spela med andra spelare skapar en rolig och social spelupplevelse för alla. Det är också viktigt att vara öppen för förslag och ge konstruktiv kritik till andra spelare så att servern kan växa och förbättras. Varje medlem måste ha en viss mognad och självkontroll för att lösa konflikter och problem på ett respektfullt och moget sätt. Att undvika drama och konflikter garanterar en avslappnad och rolig spelupplevelse för alla. Det är viktigt att följa serverreglerna och riktlinjerna för att skapa ett säkert och roligt spel för alla. Kort sagt, respekt, engagemang, mognad och att följa reglerna är viktiga krav för alla medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som någon som är intresserad av medlemsansvar på Unive tror jag att det finns vissa krav jag måste uppfylla för att skapa en positiv och inkluderande gemenskap för alla medlemmar. För det första är det viktigt att jag lyssnar på medlemmarna och får deras idéer och feedback. Det hjälper mig att göra saker som intresserar alla. Jag vill också skapa en välkomnande atmosfär för alla medlemmar, speciellt nya medlemmar. Jag vill hjälpa dem att känna sig hemma och stötta dem när de behöver det. Det är också viktigt att uppmuntra samarbete och respekt mellan medlemmarna. Vi måste alla arbeta tillsammans för att skapa en positiv gemenskap. Till sist vill jag vara tillgänglig för medlemmar. Jag vill att de ska känna att de kan komma till mig med eventuella problem eller frågor de kan ha

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv på vardagar från 15:00-00:00 och helger och lov: 14:00-03:00 och det kan variera ifall jag har något annat planerat.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka