Nekad henke1k | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henke1k

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198811538826/badges

Vad är ditt namn i verkligheten? Henke

Vad är ditt discord namn? Henke1k#5444

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zigge han är 30 år och kommer från Bosnien han pratar ren svenska , och hans familj bor kvar i Bosnien så han är helt ensam, zigge är en väldigt livsnjutare och han är ganska klumpig men börjar lära sig ju mer han lär sig utav andra, han är väldigt envis väldigt driftig människa inom jobb, speciellt med pengar, han är annars en väldigt godhjärtad människa, och har lärt känna massa människor

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har över 1000+ timmar på fiveM är väldigt erfaren av RP, är ganska aktiv mest på kvällarna, och spelar för att ha kul och skapa bra scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min karaktär Zigge har lärt känna massa människor och fått ett bra liv, sedan ooc tycker jag att det är en väldigt bra server och har en del polare som spelar på den, sedan är det bara väldigt kul att spela på denna server, och tycker bara det är en brq server allmänt Rp nivån, scripts, sköna människor en bra tidsfördröjning helt enkelt

Hur hittade du Unive? Scrollade igenom massa servrar och tyckte att denna såg intressant ut, först var jag lite skeptiskt men scriptsen såg nice ut och det var väldigt sköna människor och nu har jag andra kompisar som spelar på den också

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roll spelet är, roliga scenarion, ha kul, och göra en bra karaktär för servern som är rolig liksom Zigge är lite flummig och det verkar som han är omtyckt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, det var ett tag sedan jag spelade RP, men har spelat på denna server i cirka 2 veckor och diggar den som fan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka