Nekad Henke | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionchef - Sjukvården

Vad heter du IRL? Ludwig!

Hur gammal är du? 13.

Hur många timmar har du på Fivem? 411.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har ett jättestort intresse för sjukvården och anser mig själv passa som chef! Jag vill bli chef för att kunna ha ett arbetet jag trivs med, även ett jobb där jag ska kunna göra så att alla har en trygg arbetsplats! Några sätt jag kommer göra detta är genom att ha möten ofta och kommer ta upp punkter som anonyma anställda har skickat in, tex att de tycker att det sker mycket kränkning osv. En sak till som gör att jag ansöker är att jag älskar att göra människor glada och trygga, ett sätt jag kommer göra så att alla blir trygga är att ha en glad och aktiv kår. Jag passar till jobbet då jag har jättehög rp-nivå. Jag ser alltid till så att min rp är bra genom att fråga folk (OOC såklart) om min rp är bra. Om inte frågar jag varför och vad jag kan förbättra, detta tycker jag är viktigt för en chef. Själv anser jag mig vara en snäll, fast kunnig och modig person, tex att jag vet hur man styr upp en kår utan att vara en ''skitchef''. Under min tid så kommer jag se till så att alla anställda, receptionist till biträdande, sköter sig, annars blir det sparken! Sist men inte minst så kommer jag fixa ''medborgarmöten'' där alla medborgare är välkomna in på ett möte där de får ta upp punkter som de tycker är viktiga, tex vad vi kan förbättra (coronaanpassat såklart för rp:ns skull!)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har själv varit chef över många jobb just här på Unive och fick mycket bra kritik! Jag arbetar även inom sjukvården just nu och kan väldigt väldigt mycket och är jätteaktiv, har även varit sjukvårdare när Vible var chef och fick en jättelång karriär där samt att många här på Sjukvården tycker jag har bra RP, alltså passar jag som chef!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henrik Bergquist och är säkert den gladaste personen i hela världen, enligt honom iallafall. Enligt Henrik finns det inget bättre än att kunna hänga med sina polare och ta en öl eller bara hänga! När Henrik växte upp hade han det väldigt tufft, hans pappa dog tidigt av en sjukdom och på grund av mammans depression så började hon ta droger. Detta gjorde så att Henrik ofta blev mobbad i skolan och blev väldigt ledsen. Henrik fick hjälp av socialen och fick ett hem hos två stycken unga föräldrar.

Uppväxten gick fort och Henrik började på Gymnasiet, han insåg dock att han behövde ett jobb och han började på MAX Hamburgare, han älskade det fast han tjänade inte så mycket. Under tiden på sitt jobb fick han många vänner, en som hette Jan Olsson. De hängde varje dag och studerade med varandra varje helg. Tyvärr tar alla roliga saker slut och Jan Olsson blev kriminell, Henrik ville inte hänga med då han visste att hans liv skulle bli förstört. Efter Jan och Henrik gick sina separata vägar så började Henrik arbeta hos sjukvården, han älskade det jobbet och arbetar där fortfarande idag!

Henriks motto med livet är ''Är andra glada så är jag glad.''

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag efter klockan 15:00 och fram till runt 21 hade jag sagt. På loven kan jag dock mycket mer!

På helgen kan jag fram till klockan 23, men när jag börjar är olika.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte!

Har du läst våra Regler? Japp det har jag!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka