Accepterad Henke | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? AngeryBoi#0433

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:
15:00 - 20:00

Fredag - Lördag:
I stort sett hela dagen.

Söndagar:
12:00 - 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan runt Oktober - November.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer se till så att serverns rp nivå blir bättre då jag kommer kicka en massa lallare och folk som går ooc då det är regler. Jag kommer såklart uppehålla min rp nivå medans jag är servervakt och kommer inte bli sämre bara för att jag är servervakt. Jag kommer även försöka bli mer aktiv för att detta arbete kräver att man är aktiv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Multistaden då jag ser en massa lallare och folk som går ooc, detta avskyr jag och vill få ett stopp på. Jag vill även bli servervakt på just Multistaden då det är Sveriges största server, detta gör så att folk som inte kan roleplaya går med i servern, jag ska se till så dem inte bryter mot reglerna och ger dem en andra chans genom att kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en väldigt aktiv spelare och har en mycket hög rp. Jag kommer bidra till mindre lallare och folk som går ooc då jag är inne på servern väldigt mycket! Varje dag medans jag rp:ar kommer jag se till så att folk inte går ooc, jag kommer även kicka mina kompisar ifall de bryter mot några regler.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag passar som servervakt då jag är väldigt aktiv, jag försöker vara inne så mycket jag kan och försöker uppehålla en så hög rp-nivå jag kan. Jag passar även för att jag avskyr lallare och folk som går ooc då de förstör serverns rp-nivå.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på grund av alla lallare och folk som går ooc, detta vill jag ska ta en stopp så jag valde att ansöka om att bli servervakt, jag ser även en del personer som har ''checkerboard och moncler'' kläder, detta tycker jag inte är så realistiskt så jag kommer se till att dem ändrar kläder och så att deras karaktär blir unik.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Rätt så goda, fast jag lär mig supersnabbt!

Är du whitelistad på serven? Såklart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Japp, 3 gånger för OOC, jag fick dem när jag precis hade börjat spela och inte visste vad det betydde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope!

Är inte född 1970, råkade skriva fel, jag är 13 år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka