Nekad Henke..76 | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke..76

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Henrik

Vad heter du på discord? Henke..76#6177

Hur gammal är du? 14år fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? jo jag har spelat på unive i 1700 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jo jag kommer utveckla jobbet ständigt med att göra event och roliga evenemang. jag kommer vara aktiv och driven i mitt arbete som chef på servern. jag kommer jobba med att anställa folk ofta så vi blir många som jobbar på unicorn och att vi driver stället framåt tillsammans. jag kommer söka folk som är drivna och folk som är engagerade i arbetet och som vill göra skillnad på jobbet eftersom det blir bäst. jag vill bli chef på unicorn för att jag vill lyfta upp arbetet och göra en förbättring så det blir aktivt och roligt, jag tycker det är så tråkigt när det bara legat nere och aldrig haft några event. jag kommer se till så att rpn är på topp och att ingen missköter sig med rollen på unicorn eftersom det ska vara seriös rp och folk som vill ha arbetet seriöst och inte bara för pengarna och bilarna. jag kommer ordna så vi får samarbete med något lämpligt som skulle passa unicorn. jag kommer även att hålla möten med alla som jobbar där och ser vad dom har för ideer till arbetet så vi ständigt kan förbättras och utveckla rpn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har jobbat på unicorn som personal-ansvarig och då anställde jag folk och såg till så att det fanns arbetare och folk som stod och sålde drinkar och aktiva stippare som ville arbeta på unicorn och som var engagerade. jag tog intervjuer lite då och då och insåg snabbt att vi ökades på unicorn och blev större.
Jag har även jobbat på andra klubbar så som maisonette och bahamas vilket jag tyckte var roligt men inte heller så mycket fester och evenemang där vilket man vill se en förbättring på eftersom det hade vart roligt för hela servern att kunna gå dit och ta en drink och ha det roligt.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 13:00 - 05:00
Efter sommarlovet 15:00 - 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Chefpositionen har blivit fylld. Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka