Accepterad Hempom | Ban Överklagan [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hempom

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284/

Ditt Hex-ID: 11000014dbc9124

Vad är din discord tagg? Ambatukam#8427

Vem var det som bannade dig? Truckspotter

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade en kniv på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skulle ta ut en bil från garget vid piren, sen så ser jag att någon tar kniven som jag hade i mitt inventory och så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kollade igenom reglerna på servern och det står inget om att icke krimminella inte får bära kniv på sig, jag tänkte att jag kunde ha den som självförsvar men som det visar säg så är ju inte det tillåtet eftersom att jag blir bannad för krim utan krim. Men jag antar att det är en rätt ban för varför skulle jag annars blivit bannad... Hade ingen aning om att man inte fick ha kniv på säg om man inte är krim så det kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan för det mesta occ saker som att nämn dc när jag var ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat inte bära en kniv med mig, dock så var det nån som gav den till mig (för länge sedan) så jag antog bara att det var chill och inget speciellt skulle hända för jag skulle inte direkt ha använt den på någon men jag försår nu varför jag blev bannad nu när jag tänker efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om man inte är kriminell så får man inte ha på säg vapen som då t.ex kniv och det kan leda till att man blir bannad för krim utan krim vilket då är självklart eftersom knivar kan vara farliga verktyg om de används felaktigt eller med avsikt att skada någon annan. Därför kan det finnas regler på servern som begränsar tillgången till knivar för personer som kan använda de fel på ställen där det finns hög risk för skador, som exempelvis piren, torget och på arbetsplatser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yup

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka