Nekad hemlig123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hemlig123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? westin06

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär hetter deeq omar och han är en kille som gillar bilar och tycker om pengar. han har ett spel problem och tycker livet är spännande och vill kunna testa allt. han vill bli en mekaniker och sedan dra sig mott de mörka. berätar mer om vad jag kan bi dra med det på fliken nedaför

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bi dra med i servern är ett roligt rp jag har nu kört två dagar utan medborgarskapet och de ända han väntar på nu är medborgarskapet för att ska kunna utveckla sin roll. dom här två dagarna har jag skaffat mycke vänner på servern och dom gillar rpa med mig och jag tror det är för att jag vill ba ha roligt och försöker hitta på något hela tiden .kommer4 ansöka till att bli en mekaniker eller jobba på bil firma för som sagt min karaktär är intresserad i av billar och sedan kommer han bli les på att leva ett vanligt liv så han kommer försöka hitta något som spänner till det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är ju typ att i vilken situation så ska man försöka vara seriös med det man gör och försöker få så alla har det roligt så att man får ett sånt seriöst rp som möjligt

Hur hittade du Unive? såg cosmo spela detta å då vill ja å prova

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka