Accepterad hemlig123 | Medlem ansökning [maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hemlig123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? westin06

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Deeq omar och han kommer in i staden för att han har varit i mycke problem och då kommer han i den hära staden. han är 23 år gammal och har ett temperament och han vart adopterad när han var liten så om någon gör hans vänner något då blir han väldigt arg och försvara dom. han tycker om bilar och pengar. han har ett spel beroende.
han vill bli en bil mekaniker eller en bill försäljare. samt att han tycker om den mörka sidan för pengarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bi dra med på servern är ett roligt rp jag försöker hela tiden å göra något och hitta på något för att ha roligt. jag har kört i två dagar och jag har skaffat mycke vänner å vi ä med varandra hela tiden och jag tror de är därför att vi rp seriöst. jag kommer att ansöka till att få bli bilmekaniker eller bil försäljare och om jag for jobbet så kommer jag köra på det ett tag sen kommer min karaktär bli tröt på det vanliga livet och kommer söka sig något för att spänna till det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra dom andra vinner i en situation för att rollspelet ska bli bra och bygga en historia i det typ så ja

Hur hittade du Unive? såg cosmo spela detta å då vill ja å prova

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka