Nekad Helthemsk | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helthemsk

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Helthemsk#7043

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer då heta Piraten Ymed. Ett speciellt namn som sticker ut lite. Piraten är en glad och snäll kille men han har även en väldigt mörk sida där han kan bli arg och väldigt aggresiv. Lite om hans bakrund: Han växte upp i Colombia med sin Mamma och Pappa. Han växte upp med en pappa som var kriminell och fick då se hur det livet fungerade. Hans pappa dog senare när Piraten var 14 år i en skottlossning mellan hans farsan gäng och deras opps. Det tog väldigt hårt på Piraten och även hans mamma så dem bestämde sig att flytta till Sverige och börja om. I Sverige senare började Piraten umgås med fel folk och han kom snabbt in i hans pappas spår. Hans mamma låg orolig på nätterna. Piratens stora intresse är bilar och hans favorit bil är en audi rs6. Piratens framtidsplaner är att fortsätta tjäna pengar på gatan och bygga sig upp därifrån och kanske ta sig från sverige innan något tragiskt händer med han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer kunna vara med och bidra till att servern får en bättre rp nivå. Skulle säga att jag är en väldigt mogen och seriös person som vet hur man rpar. Kommer bidra med många roliga och seriösa scenarion och framför allt en bra och seriös social rp. Kommer tänka mycket på båda parterna och se till så alla har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att spela så att båda parter har roligt i scenariot, istället för att bara försöka maximera fördelarna för sin egen karaktär. Man ska kunna förlora scenarion också utan att man lackar. Om alla på servern spelar med den inställningen att alla ska ha kul, så kommer det leda till en mycket bättre spelupplevelse och rp nivå på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Här är några exempel: Rdm: Att döda eller slå andra spelare utan giltigt scenario. Vdm: Att använda fordon som vapen utan giltigt scenario, t.ex. köra på någon utan anledning. Metagaming: Använda information karaktären inte känner till. Combat logging: Logga ut för att kringgå ett pågående scenario, t.ex. logga ut när man blir stoppad av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes skulle vilja påstå att jag har god erfarenhet av rollspel då jag spelat på unive tidigare flera gånger och även på andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har lämnat discorden.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka