Nekad heltcrazy3 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? Heltcrazy#3497

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 223223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig eftersom att jag använde mig av tredjepartsmjukvaror vilket var en av de sämsta besluten jag gjort. Jag använde de lite tills staffsen såg mig och ville sluta tidigare men han inte. Tänkte inte att det skulle bli några åtgärder på de men blev påkommen och är väldigt besviken på mig själv och det jag gjort mot servern. Ber så mycket om ursäkt och vet inte om ni vill alls ta tillbaka mig och det fattar jag men skulle uppskatta om ni iallafall skulle kunna läsa denna bannöverklagan och över tiden tänka på att unbanna mig. Om det nu blir så kan jag lova er att inget regelbrott som man ej får använda kommer ej ske. Samt att jag nu förstårr vilken fördel de gör att använda dessa mjukvaror och hur tråkigt det blir för alla andra på servern ber om ursäkt för de jag gjort hoppas ni kan förlåta mig och inom kort tid tänka på att ge mig en extra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade inne på servern och åkte runt i en bil sen så ber moezz mig och mina vänner att hoppa support så gjorde vi det sen så visade de lite klipps på när vi använde oss av tredjeparts mjukvaror. Var ett dåligt beslut av mig att använda mig av de men kände att jag fick mer makt och visste att de skulle vara svårt att döda mig om jag använde de. Ber om ursäkt och frågar bara om en till chans om ni nu vill det fattar om ni inte vill då det är en väldigt alvarlig sak som jag gjort. Men nu har det gått nån månad sen jag blev bannad och märker fivem inte är något utan unive och jag och mina kompanjoner saknar unive som in i bomben. Hoppas inom snar framtid jag får komma tillbaka och uppleva servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig bann det var helt rätt av staffsen att banna mig eftersom jag använde mig av fusk som är strikt förbjudet och ångrar det mycket. Staffsen gjorde ett rätt beslut att banna oss eftersom de hade all bevis de behövde men jag tycker att alla förtjännar en extra channs. Förstår att det jag gjort kanske inte ger er hopp att ge mig en extra chans då ni kanske tror jag kommer göra det igen men har lärt mig av mina misstag och har ej använt det sen jag blev bannad på unive. Hoppas ni kan förlåta mig. Också så om jag verkligen inte skulle vilja spela på denna servern hade jag ej ägnat min egna tid på att sitta en banöverklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger av några små saker som inte vart längre än en dag sen var jag pbannad en gång för fear rp men har lärt mig av alla de misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte använda mig av dessa mjukvaror och spela som vanligt som alla andra på servern och inte använt mig av en fördel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig använda mig av tredjepartsmjukvaror igen under några omständigheter. Ber om ursäkt för de jag ställt till på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100 procent. Ber om ursäkt en gång till.

Ska ej göra om det tänk på min överklagan har ändå gått någon månad och har mognat till mig och lärt mig av mina misstag

Du har 5 tidigare bans de senaste 3 månaderna. Kanske dags att lära sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka