Nekad heltcrazy3 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? heltcrazy

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 223223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad eftersom att jag använde mig av tredjeparts mjukvaror som inte var ett bra beslut som var ett mycket idiotiskt beslut av mig. Vill sluta med att jag ber om ursäkt för mitt beteende och hoppas ni kan förstå mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag i call med mina kompisar sedan efter det bad Moezz oss att hoppa support då gjorde vi det sedan visar de oss bevismaterial som visar att vi används oss av mjukvaror som gjorde så vi fick fördelar i vissa scenarion. Var ett mycket dumt beslut av mig som jag inte hoppats att jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde ett mycket dumt beslut och jag får stå för konsekvenserna som kom med dem. Finns inget mer att säga än att det var mycket dumt beslut som jag ångrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad ett par gånger innan för lite saker som jag tagit mycket lärdom av och dem bannsen har jag aldrig gjort igen. Fast en gång blev jag dubbel bannad för en perma bann där jag inte fick hoppa support och visa min del av scenariot. En ban som denna har jag aldrig blivit bannad för innan och fattar inte att jag gjorde en så dum sak som att ens ladda ner de för första början eller ens tänka att använda det på spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha laddat ner mjukvarorna på min dator eftersom att det bara förstörde för communityt och för spelarna på servern. Jag skulle ha tänk till innan och aldrig startat de. Hoppas ni kan förlåta mig. Var riktigt fegt av mig att använda de förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ladda ner en fusk mjukvara och att aldrig använda dem på denna servern. Fattar fortfarande inte varför jag använde det. Har också lärt mig att jag aldrig ska förstöra på servern och vill vara en medlem på Unive och jag kommer aldrig använda denna mjukvara igen. Har varit borta i snart 3 månader och tycker att jag vill visa vad jag går för och visa att jag verkligen kan rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka