Nekad heltcrazy2 | Ban Överklagan [olof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? Heltcrazy#3497

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-17 162448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen valde att banna mig eftersom att jag fearrp då jag ångrar det enormt och skulle inte gjort om det om scenariot skulle skett igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt vid banken området och kollade runt sedan så rullar en porsche upp mot oss och frågar vilka vi är med så säger vi shottaz då hoppar han ut riktar sedan skjuter, våran chaufför dör så vi kör in i en vägg och krockar. Jag försökte hoppa ut ur min bil för att potentiellt försöka skjuta ner honom men bilen buggar så kan ej hoppa ur. Men efter en stund kommer jag ur bilen och spammar på fickas 6 men min gubben börjar att slå istället i luften men jag får upp mitt vapen och skjuter honom i huvudet. Hade samt 3 Pers till i bilen som hoppade ut när han riktade så de var en anledning till att jag sköt för annars hade dem ändå skjutit ner honom. Vet att det inte spelar någon roll om vi var flera personer i bilen men ville bara säga det så ni vet läget liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte det var en felaktig bann eftersom att jag gjorde fel med att skjuta honom och att han inte skulle rikta. Jag gjorde fel och ber hemskt mycket om ursäkt. Fast jag tycker ändå inte jag skulle åkt på Parma ban tycker hellre jag skulle fått typ indragen Krim samt 1-2 veckors bann. Vet att fearrp är en stod grej inom RP fast i verkligheten skulle jag kommit ur bilen fortare och fått ut mitt vapen fortare och skulle förmodligen fått han om inte de hade buggats. Så som slutsats tycker jag att den inte var felaktig men att jag borde fått en lite mildare bann än permanent bann för de jag gjorde och ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare av små saker som jag har överklagat på och blev accepterad. Fick 2 banns för detta jag gjorde nu en i går natt då fick jag typ 1 veckas bann och sedan denna Perma bannen jag såg nu när jag gick in på fivem. Vet att jag gjort fel denna gånger och har lärt av mina misstag hoppas jag kan få en andra chans. Alla andra gånger har varit små bann som att köra 200kmh i stan och en var att jag inte rpa på skador men fick båda accepterade och jag lärde mig utav dem. Detta var fösta och sista gången jag åkte på en sånn här bann eftersom om jag nu av någon liten chans blir accepterad kommer jag att försöka att följa reglerna till det bästa jag kan och utse vad jag ska gö om jag hamnar i en situation som jag gjorde nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog ha låtit honom göra det han nu skulle och inte skjutit honom ändå fast han skulle dött då vi hade flera personer med vapen i bilen. De jag gjorde var mycket tråkigt för båda sidorna och jag förstår att det hade vart bättre om jag inte skulle skjutit honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska fearrp samt att man ska följa dem reglerna som finns på servern. Ber hemskt mycket om ursäkt för detta och det kommer inte uppstå igen. Hade samt kunna gjort det roligt för båda sidorna så han också skulle kunnat få lite rollspel samt jag. Detta kommer aldrig hända igen om jag nu får en extra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår till hundra procent.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka