helo | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

helo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198436573687/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? soften12#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Görgen byggarman och är uppvuxen i Mexico. Han föddes i en liten by i Mexico som var väldigt fattit. Görgen hade inte tillgång till någon skola. Hans föräldrar hade inte något jobb vilket ledde till att Görgen inte fick så mycket mat. Görgen. Ivans föräldrar valde därför att adoptera bort Ivan. Runt 11 års åldern. Det var en familj i sverige som erbjöd sig att ta hand om Görgen. Dom pratade först lite via brev för ingen i Görgens by hade en mobiltelefon. Efter ett tag så fick Görgen en biljet i sitt brev som var till flygplanet till svierge som den svenska familjen hade betalat. Görgen satt sig själv på flygplanet med sina enda slitna och trasiga kläder han hade utan någon pakning etc.Görgen hade inte häller något pass vilket skapade några problem då han inte kom förbi men med mycket om och men kom han igenom enda hem till Sverige.

När han landat i Sverige stod hans ny familj väntande på honom på Arlanda flygplats. Dom tog honom hem till deras hus dom bodde i. Görgen var chockad om hur fint dom bodde jämfört med vad om hade bot hemma i Mexico. I början hade familjen och Görgen lite svårt att kommunicera då dom inte riktigt kunde 100 % spanska utan pappan kunde några enstaka ord. Bland dom första veckorna i skolan så fick han ha en översättare som prata spanska och översatte från svenska.

Efter ett tag i skolan så började folk reta han för hans slang ord men Görgen vågade inte berätta för folk att han blev mobbad för vem han var som person. Han fick helt enkelt hålla det inom bords sig. Efter ett tag började Görgen må väldigt dåligt och börja komma på fel spår med skolan ETC. Han började spela spel på nätet som fick honom att komma på andra tankar och börja med nya inträssen.
Nu är Görgen vuxen och hoppade av skolan med sådär bra betyg. Många trodde inte på att han skulle få någon ljus framtid men han är nu en egen företagare och kännar massvis med pengar på sin fritid. Han är även nu sugen på att kanske hitta något nytt jobb samtidigt som han har sitt eget företag vid sidan för att se hur det är att jobba för någon. Det kan även hända att Görgen är lite kriminell när han hänger och gör olika grejor med sina kompisar men inte några super stora saker utan typ smälla soptunnor osv. Han är nu sugen på att glida MC eller att bli polis han vet inte riktigt men han får se.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad på den server för jag spelar väldigt ofta ca 4-5 timmar om dagen och vill i framtiden kunna bli typ servervakt eller något sånt så jag kan hjälpa till att få bort lallare m.m som jag möt på ganska många gånger och då inte kunna gjort något åt då och har ganska bra koll på rp då jag har 131 timmar på fiveM och ska försöka sprida så mycket glädje som möjligt och ha roligt. sen vill jag kunna skaffa jobb på typ marja lisas då jag märkt att ganska ofta inte är någon där som jobbar och det är kö på typ 5-10 personer men jag brukar spela på morgonen och i bland på kvällen och på kvällen är det fler inne men inte på morgonen och då om jag tillexempel får jobb på marjas så finns det nån som nästan jobbar hela tiden på morgonen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer tillföra en seriös rp nivå som polis men också en rolig person och chilla med i discord. Samt en person man alltid kan komma till och prata med. Jag må vara ung med mognare och snällare än dom flesta. Tar rp seriöst och tycker inte att det är moget att åka runt och förstöra, då kan man lika gärna öppna upp vanlig gta. Det är fantastisk koncept med fivem och seriös rp. Nu till det lite tråkiga men också viktiga med det jag tillföra. Ja, det är roligt spela fiveM, men har också som staff behöva besvara pm och samtal där dom varit ledsna inte bara pågrund av spelet men problem hemma. Det glädjer mig som människa. Att folk öppnar upp sig till någon dom aldrig träffat, och att dom just valt mig. Det tycker jag säger mycket om hur trevlig jag är. Detta är också varför rp hos mig är så bra. För jag bygger inte upp någon fasad när jag rpar in game. Så jag prata och beter mig ingame är jag också irl. Det är kanske därför rpn blir så pass bra? Vad vet jag.

Hur hittade du Multistaden? min kompis körde på den här servern och sa åt mig att joina

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul i världen och få scenarios roliga för alla involverade. Mitt mål är väl då att alla ska ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället

Tillbaka