Nekad helo | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

helo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198436573687/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? soften12#5337

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är en dam från norland och är alltid positiv

Varför ska just du bli whitelistad? det är för att jag vill kunna vet hur det är i riktiga livet vi säger att jag skulle vilja jobba som brandman men är för liten så jag inte kan då kan jag gör det i RP och eftersom RP är typ riktigt liv så blir det ungefär samma sak som om att jag skulle jobba som det i riktiga livet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill kunna jobba som ambulans och göra staden bättre och kanske donera några Kroner men mest att jag vill göra staden bättre och att jag kan vara chef på olika ställen och ansöka om admin

Hur hittade du Multistaden? min kompis visade mig och jag tycket den så cool ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? det är för att jag vill kunna vet hur det är i riktiga livet vi säger att jag skulle vilja jobba som brandman men är för liten så jag inte kan då kan jag gör det i RP och eftersom RP är typ riktigt liv så blir det ungefär samma sak som om att jag skulle jobba som det i riktiga livet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka