Nekad Helmut | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helmut

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387546107/

Ditt Hex-ID: 1100001551291fb

Vad är din discord tagg? bighelmutman

Vem var det som bannade dig? kden

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-23 132419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag begick övergrepp på en tjej som kan vara kränkande, väldigt olämpligt och allvarligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde med några kompisar och då träffade vi en tjej som vi började hänga med. efter ett tag frågade jag om vi kunde utföra sexuella handlingar tillsammans men min intention var aldrig att kränka eller vara respektlös mot någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför Staffs valde att banna mig. Jag förstår felet jag gjorde och att det absolut inte var lämpligt. Det var absolut fel av mig och det står jag för. Jag tar absolut fullt ansvar för hur det har uppfattats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare en gång dom senaste 3 månander, och har lärt mig av den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat vara mycket mer försiktig hur jag uttrycker mig och inte fråga om sexuella handlingar för det kan vara kränkande och är därmed väldigt olämpligt. Jag skulle tänkt mig för mycket mer och inte vara så respektlös som jag var då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man absolut inte ska vara så respektlös mot kvinnor och inte be om sexuella handlingar. Jag kommer vara mycket mer respektfull och snällare. Jag kommer tänka mig för innan mina ord kommer ut och respektera andras gränser, och kommer kommunicera på ett mycket mer respektfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka