Accepterad Helmet_Kid | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helmet_Kid

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334275021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad är ditt discord namn? HelmetKid#5833

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år gammal och heter Wille Walder. Han är en glad mänsiska tycker om att meka på fordon, helst på amrican muscle t.ex ford mustang. Tycker också om att campa och jaga ute i skogarna. Hans mamma och pappa har splittrats, han trötnade till slut att åka fram och tillbaks från mamma till pappa hela tiden så han har nu flyttat till los santos och startat nytt liv. När han var liten så var han nära på att drunkna så han tycker inte att vatten är det roligaste. Hans pappa är ex kriminel och har precis kommit ut ur fängelset.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för,
Jag tar rolespel seriöst och har rätt så bra tålamod t.ex jag sitter i ett bank rån som en gisslan och det strual till med saker så att vi får ta och vänta en stund så vi får forsätta när porblemet är över.
Jag flippar inte ur ifall någon börjar skricka en massa svordommar mot mig utan anledning,
Jag får kontakt med admin och fixar det på plats.
Jag sticker inte från ett scenario ifall det går långsamt jag stannar och väntar som någon med logiskt tänkande skulle.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har alltid tyckt om att Rollspela, Och för att kunna träffa nya person som jag passar bra med och för att kunna rollspela på en server som jag delar samma språk med.

Hur hittade du Unive? Jag blev tröt på en massa oseriösa Rollspel servrar och sökte upp på google " Svenska rollspel servrar på fiveM " och tyckte den här såg rätt så seriös och bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? 1. Bli bättre på att använda nya röster med nya karaktärer.
2. Hitta nya sköna persorner att rollspela med.
3. Ha det så roligt som jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag körde på en amrikansk server för några veckor sen, Jag trötna på den och sökte upp en massa svenska servrar och hittade er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka