Nekad Helmet_Kid | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helmet_Kid

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334275021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad är ditt discord namn? HelmetKid#5833

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 17 år gammal, Är lite blyg av sig, vill helst slippa folk men kan forfarande träffas med andra mänsikor, . Och tycker om att åka Motorcross i skogen och i grustag, Tycker också om att meka på gammlare bilar t.ex ford mustang 1969.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad är för att jag kan rollspela med utan att bryta ihop och lämna ifall jag tycker det bli tråkigt t.ex ligger och väntar på ambulans efter en crash och det blir lite strul på servern så det tar tid. Lättare sagt jag har tålamod. Jag själv tycker att jag går med ett rollspel bättre än vissa andra. Jag kan då också hålla in min ilska ifall folk börja kalla mig fula saker, Ifall det nu skulle hända så tar jag bara fram en admin och löser problemet på plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna ha roligt med nytt folk och kunna lära känna mer mäniskor och sedan kunna forsätta spela med de mäniskor jag tycker att jag passar med.

Hur hittade du Unive? Jag blev tröt på amrikanska servrar som inte tar rollspel så seriöst som jag skulle vilja. Så jag sökte up " Svenska rollspel servrar på fivem " och så hittade jag er!

Vad har du för mål med ditt rollspel? 1. Bli ännu bättre på att rollspela än vad jag är nu t.ex Använda andra röster när jag är en annan person.
2. Ha så roligt som det bara går med nytt gott folk.
3. Lära känna nya spelare som jag kan senare spela mer med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på en amrikansk server som jag nu tröttnat på, och skulle vilja komma in på en server som jag delar samma språk med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka