- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Wilton fredberg
Vad heter du på discord? Helmet_Kid#5833
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 177,6
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har stort intresse av att hjälp folk samt laga bil t.ex Jag har mycket erfarenheter angående motorcycklar samt bilar vilket betyder att jag kan ha bättre nivå på min RP då jag vet vad jag ska fixa. Jag vill också tästa på nya jobb så jag vet vilken jag passar i som. Jag har högRP nivå, jag har sett väldigt många på meko som inte har så bra RP nivå då jag vill försöka förbättra deras RP nivå genom att ha möten på discord då jag kommer prata OOC om att förbättra sig och kanske till och med få mer erfarenhet inom fordon.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på meko men jag har dock jobbat på Falck.
Berskiv din karaktär? Jag heter Axel Berging jag är 22 och har stort intresse av bilar och motorcycklar, Jag har mekat på fordon i över 10 år och har rätt så normal bakgrund. Jag har varit biträdande chef på Securitas så jag har erfarenheter inom att vara chef och vet hur man ska behandla och bete sig emot sina kollegor.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Tis 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Ons 11:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Tor 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Fre 15:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Lör 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Sön 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Wilton fredberg
Vad heter du på discord? Helmet_Kid#5833
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 177,6
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har stort intresse av att hjälp folk samt laga bil t.ex Jag har mycket erfarenheter angående motorcycklar samt bilar vilket betyder att jag kan ha bättre nivå på min RP då jag vet vad jag ska fixa. Jag vill också tästa på nya jobb så jag vet vilken jag passar i som. Jag har högRP nivå, jag har sett väldigt många på meko som inte har så bra RP nivå då jag vill försöka förbättra deras RP nivå genom att ha möten på discord då jag kommer prata OOC om att förbättra sig och kanske till och med få mer erfarenhet inom fordon.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på meko men jag har dock jobbat på Falck.
Berskiv din karaktär? Jag heter Axel Berging jag är 22 och har stort intresse av bilar och motorcycklar, Jag har mekat på fordon i över 10 år och har rätt så normal bakgrund. Jag har varit biträdande chef på Securitas så jag har erfarenheter inom att vara chef och vet hur man ska behandla och bete sig emot sina kollegor.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Tis 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Ons 11:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Tor 14:00 - 22:00 Kan också vara tidigare på morgonen.
Fre 15:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Lör 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Sön 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.