- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Wilton Fredberg
Vad heter du på discord? Helmet_Kid#5833
Hur gammal är du? 13 ska snart fylla 14
Hur många timmar har du på Fivem? 173 De mesta är ifrån Unive.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har stort intresse av att hjälp folk samt laga bil t.ex Jag har mycket erfarenheter angående motorcycklar samt bilar vilket betyder att jag kan ha bättre nivå på min RP då jag vet vad jag ska fixa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på meko men jag har dock jobbat på Falck.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Axel Berging han är född 2000-05-17 född i gävle, han har ingen aning om hans föräldrar lever ens. De separerades när Axel var 5 och vart bort adopterad när han var 6 då morsan fick nog / inte orkade ha kvar Axel nå mer. Han hamnade i Multistaden när han vart skickad ditt då han vart gammal nog att bo ensam, innan det så bodde han hemmas hos sin faster tills han vart 18 då han skickades till Multistaden för att starta på nytt, han har stort intresse inom hojar t.ex Fiddy och krossar. Var ända chans han fick att köra, kolla eller meka på en hoj så tog han chansen och var där så länge han fick.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån 14:00 - 22:00
Tis 14:00 - 22:00
Ons 11:00 - 22:00
Tor 14:00 - 22:00
Fre 15:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Lör 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Sön 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Varenda en.
Vad heter du IRL? Wilton Fredberg
Vad heter du på discord? Helmet_Kid#5833
Hur gammal är du? 13 ska snart fylla 14
Hur många timmar har du på Fivem? 173 De mesta är ifrån Unive.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har stort intresse av att hjälp folk samt laga bil t.ex Jag har mycket erfarenheter angående motorcycklar samt bilar vilket betyder att jag kan ha bättre nivå på min RP då jag vet vad jag ska fixa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat på meko men jag har dock jobbat på Falck.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Axel Berging han är född 2000-05-17 född i gävle, han har ingen aning om hans föräldrar lever ens. De separerades när Axel var 5 och vart bort adopterad när han var 6 då morsan fick nog / inte orkade ha kvar Axel nå mer. Han hamnade i Multistaden när han vart skickad ditt då han vart gammal nog att bo ensam, innan det så bodde han hemmas hos sin faster tills han vart 18 då han skickades till Multistaden för att starta på nytt, han har stort intresse inom hojar t.ex Fiddy och krossar. Var ända chans han fick att köra, kolla eller meka på en hoj så tog han chansen och var där så länge han fick.
Hur ofta kommer du vara inne? Mån 14:00 - 22:00
Tis 14:00 - 22:00
Ons 11:00 - 22:00
Tor 14:00 - 22:00
Fre 15:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Lör 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Sön 10:00 - 12:00 Eller mer, beror på hur trött jag är.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Varenda en.