Nekad Helmet_Kid | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helmet_Kid

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Wilton

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 86,9 Timmar har jag på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att kunna underlätta på de andra 2 cheferna när de inte är i tjänst eller online.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom securitas i runt 1 vecka nu och har en del erfarenhet inom jobbet, Jag har varit med om slagsmål och kunnat bryta upp slagsmålet med hjälp av kolegor och polis ifall polis nu behövdes, jag har också erfarenhet inom skottlossning. I en skottlossning så är det första man ska göra är att ta sig till skydd, sedan kalla på polis. När polisen nu kommit till skottlosningen så löser de det sedan kan man kalla ambulans om inte polisen redan gjort det ifall någon blivit skadad ( antagligen har någon blivit skadad om inte så behöver man ändå kollas igenom ). Ifall man har anhållit någon så måste man ge sitt namn ifall de vill ha det, om de har något att anmäla t.ex Att man har varit onödigt hård hänt eller taserat någon i fel situation så kan den som blivit anhållen anmäla det.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Axel Berging och jobbar på securitas och har en massa bra kollegor och trivs rätt så bra på sitt jobb, Han tycker dässutom motorcyklar och motorer är roliga att köra och meka på t.ex att köra crossar i ett grus tag eller cross bana. Axel hoppas på att få jobb som chef på securitas för att kunna underlätta för de andra cheferna dässutom för att han tycker om att hjälpa till.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara inne minst 3 - 4 dagar i veckan, eller lättare sagt jag är inne när jag kan och det är ju 3 - 4 dagar i veckan om inte något IRL händer och det nu är viktigare!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart jag skulle fortsätta spela. Min karriär går ju inte under bara för att jag inte får jobbet som chef såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Inte för tillfället och jag letar inte efter en ny, jag har det så bra på Unive med alla snälla och sköna mäniskor så det kommer jag nog inte göra på ett tag om inte servern går i konkurs eller vad som nu skulle kunna hända.

Har du läst våra Regler? Yes det har jag.

Söker för tillfället inte chef till detta jobb, vi kommer att skicka ut ett meddelande i discorden när det är dags för detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka