Nekad Helluba | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helluba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? helluba

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-21 124530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett montage och skrev ¨Unive V2¨ för att de e en trend och man få mycke views när man skriver så och då trodde väll staffsen att jag menade den riktiga unive servern och bestämmde att banna mig och min brorsa och jag visste att man kunde bli bannad om man gjorde montage på den riktiga unive servern men inte p ban ur discorden och servern för ett montage som inte ens e på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte vem som gjorde fel men asså jag kan ju inte bli bannad för att jag gjorde ett montage som inte ens va på eran server och únder tiden jag gjorde de montaget så var jag p bannad på unive så jag fattar unte hur jag kan bli bannad ur discord servern för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan denna och de va att min kusin sa kränkande ord till folk när jag inte visste och den andra e för att mitt spel crasha och staffsen trodde att de va c logg och valde att p banna mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag inte skulla laddat upp montaget men efter som att det inte ens va på unive servern så finns det ingen anledning till att jag borde va p bannad ur discorden just nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka