Nekad Helluba | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helluba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad heter du på discord? helluba

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014b12eefb

Ange ditt födelsedatum 28 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Om de e på skol dagar så brukar jag vakna vid typ 05:30 sen går jag t skolan vid typ 8 sen går jag till typ 14:00 sen när jag kommer hem vid typ 15:00 så spelar jag till runt 20:00 sen kanske jag går ut men annars spelar jag till runt 21:00 eller 22:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började på Unive för typ ett år sen men jag blev bannad för min kusin lallade på servern men annars har jag varit medlem på Unive i runt 5 dagar men jag har ganska mycket erfarenheter på andra serverar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag han blivit bannad 1 gång och jag kan tyvärr inte skicka bild här men jag kan förklara lite. Min kusin lånade min gamla dator och vi skulle spela lite på Unive och han sa lite olämpliga saker vilket fick han bannad och efter som att vi va på sammaip så blev jag också bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa till på servern så mycket dom kan och se till så att alla sköter sig. En servervakt har också i uppgift att göra det helpers inte hinner med t.ex att hålla koll lite på olika ställen medans dem rpar eller helt enkelt, dem har också en uppgift att se till så folk kan rpa och att dom inte snackar OOC och sånt och om det händer i ett scenario kan en servervakt antingen /kick för en varning eller om nåt grovare händer så kan en servervakt göra en /svban vilket betyder att personen som får svban blir bannad i 30 minuter. Servervakter kan också använda sig av /revive vilket betyder att om det händer något fel i ett scenario så kan dom återuppliva personen som kanske dog av en bugg, dom har också tillgång till /skin vilket dom kan använda när någon har standard kläderna och behöver byta eller om någon har osynliga armar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att det är en uppgift som jag gillar att ha när jag rpar för ett av mina intressen är att hjälpa till eller hjälpa folk som behöver hjälp, jag har också sätt att det är mycket ¨lall¨ på torget och det är inte så många servervakter där så jag vill kunna va där och hålla ett extra öga på alla som ¨lallar¨ på torget. Jag vill också kunna hjälpa till under scenarion t.ex ifall någon eller jag själv dör av en bugg så vill jag inte att det ska förstöra scenariot utan jag vill kunna snabbt hjälpa till så att scenariot kan fortsätta och ifall vi ska göra något annorlunda scenario där man behöver speciella kläder så vill jag kunna ge dom som behöver skin så vi kan göra scenariot men såklart under stuntförnuft.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan ju hända på olika sätt och det kan vara att det blir ett skott scenario och en servervakt dör och gör /revive för att fortsätta eller att dom använder sig av skin i ett scenario så motparten inte känner igen dig eller att du kickar någon som inte ska bli kickad för att du ska kunna undvika scenariot. Korruption är ju ifall du har en kompis som har gjort fel mot någon och du vet om det men väljer att banna han som gjorde rätt bara för att rädda din kompis eller att helt enkelt använda dig av din servervakt för att kunna rädda dig själv i olika situationer.

Nekad, du måste vänta fyra månader efter pban innan fu kan bli servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka