Nekad hellowictor45 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hellowictor45

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre#9287

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min gubbe heter karim dasini och är född i Irak på ett sjukhuset när han föddes va hans mamma där men inte hans pappa hans pappa dog i lungcancer så karim fick aldrig lära känna honom så när karim fyllt 8år flyttade hans familj till Sverige där började karim en skola för utläningar för han kunde inte språket och på grund av karims barndom och uppväxt för han bodde ju i ett rät fattigt land och hans mamma jobbade dubbla shift för att det ska finnas mat på bordet men när karim fyllt 12år började han gå på tunga droger det lede till att karim ville sälja droger så han kanske la en påse här och där men 3år senare åkte karim in påp behandlingshem han släpptes när han fyllt 18år och den dagen har karimvelat ta tag i sitt liv och börja hjälpa andra i nöd så hans dröm är att få jobb inom räddningstjänsten och idag är karim 20 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så …

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten …

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den …

Nekad utveckla samtliga punkter, lycka till nästa gång. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka