Nekad hellowictor45 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hellowictor45

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre#9287

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min gubbe heter zaki alexsoon han är född i mexico och när han föddes hemma så var hans mamma där men inte hans pappa för pappan hade gått bort i lungcancer så det va rätt ensamt i zakis liv men när han fyllt 6år så började han skola i unive city och där började han lära känna 4killar dom va 2år äldre och de va kriminella så dom bad zaki att lägga en påse här och där men 10 år senare när han fyllt 16 fick han en epa osom han kallade mira och den va blå han älskade den så sen den dagen har han alltid velat bli mekonom chef och idag är zaki 20år....

Vad kan du bidra med till serverns RP? att få den till en roligare men ändå seriösare rp och ha roliga men seriösa scenarion så att båda motparterna tycker det är roligt men ändå seriös rp....

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså tex i ett rån så om jag är polis och då ska förhandla med en rånare så kanske rånarn dödar en gissla så ska jag spela med och inte sura mig även fast jag blir sur så ska jag spela med i den seriösa rp scenariot....

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den …

Nekad utveckla samtliga punkter, lycka till nästa gång. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka