Nekad Hellothere123 | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellothere123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? Falken#2899

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bl osv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde göra ett terrordåd på torget där en annan indevid var inblandad fast han gjorde gröve grejer jag kan inte ta på mig vad han gjorde endast vad jag har gjort och jag känner själv att det jag gjorde var och det har nu gått några månader och känner att ingen server är sin lik unive därför jag vill komma tillbaks känner även en del personer där och har folk som kommer tillbaks dit och jag tar lärdommar av det jag har gjort och försöker på nytt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde över folk med en qpark bil och jag körde över en polis sedan blev jag bannad och sedan unbannade en staff mig och sedan åkte vi runt i en bil tills jag fick bl och jag känner att jag inte tänkte på vilka konsekvenser jag skulle fått utav de så jag ska ta lärdommar och aldrig göra om det samt vill jag jätte mycket tillbaks och som sakt ingen server är sin lik unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nrj

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kunde inte rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort om de och kommer aldrig göra det isället kunde jag tagit en paus jag är otroligt ledsen för det jag har gjort och känner att jag inte tkänkte mig för och inte tänkte på konsekvenserna och jag har nu lärt mig och vill jätte jätte jätte gärna komma tillbaks och rpa för det är den bästa servern på hela fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att aldrig göra något likanade och ha konsekvens tänk och aldrig ens tänka på att göra om det och alltid ha konsekvens tänk om jag gör detta så vad händer då , vet att philip kanske inte gillar mig men jag ska visa att jag är bättre än så och vill jätte gärna komma tillbaks och hoppas philip förstår mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag försår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka