Accepterad HELLOL | Ban överklagan [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HELLOL

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152479404

Ditt Hex-ID: 1100001470fbcac

Vad är din discord tagg? damien #2495

Vem var det som bannade dig? Det var var kalle 320 som bannade mig ifrån unive role play servern.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick av kalle320 blev 30 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som kom upp när jag försöker joina RP servern är "streamsnipe"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har faktiskt ingen aning för igår så stog jag inne på auto och tog emot kunder sedan stängde jag av fivem och skulle sova imorse skulle jag gå in på sörvern i fivem och då stog det att jag har blivit bannad men igår gick jag ut från sörvern självmant inte genom att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på auto och tog emot kunder eftersom jag jobbar där sedan stängde jag av fivem för att jag skulle sova.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom jag absolut inte har streamsnipat någon plus att jag blev bannad efter att jag hade stänkt av fivem så nånting måste ha gått fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har handlat om att jag har lallat men det var i början av tiden som jag har spelat på denna sörver men nu håller jag en mycket bättre rp nivå och spelar väldigt seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha kunnat gjort annorlunda efter som enligt mig så var detta en felaktig ban efter som jag inte har stream snipat någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet faktiskt inte vad jag skulle kunnat lära utav denna bannen efter som det var en felaktig ban enligt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka