Accepterad HELLOL | Ban överklagan [Frazata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HELLOL

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152479404

Ditt Hex-ID: 1100001470fbcac

Vad är din discord tagg? damien #0245

Vem var det som bannade dig? Det var var Achoo som bannade mig ifrån unive role play servern.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick av Achoo blev 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som kom upp när jag blev bannad eller när jag försöker joina RP servern är "sunt förnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till varför staffsen bannade mig ifrån Unives RP server på FiveM, är att jag inte körde RP som man ska jag spelade inte med den högsta RP nivån som jag kunde istället för det så sladdade jag runt på en parkering vid piren och så krokade jag med min kompis som också sladdade och det som jag gjorde fel då var att jag inte gjorde som jag skulle jag slöt inte med att sladda och ta det lugnt som jag skulle gjort i mitt verkliga liv istället för de så försatte jag sladda och min kompis gjorde även det och efter det så krokade vi igen och det var det då jag fick min ban i 3 dagar eftersom jag inte tänkte efter på vad jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade varit ute med hans RS5a och kört runt på vägarna kollat läget och tagit det lungt. vi hade även dragit till auto för att kolla om min MC var fulltrimad för att den tidigare ägaren sa att den var det sen efter vi varit hos auto så drog vi och tankade bilen så att den fick full tank och när vi var färdiga med det så bestämde vi oss att dra ner till piren parkering eftersom att vi visste att det var massor av folk där så när vi kommit ner dit så kollade vi oss omkring på lite bilar sedan det så hoppade min kompis in i sin RS5a och åkte fram till polisen där han frågade om han och jag kunde sladda på parkeringen och dom sa att det var okej så jag och min kompis började sladda omkring men sen efter en stund så råkade vi köra in i varandra och vi sa aj gick det bra till varandra men det var då vi gjorde fel för att vi började sladda igen som vi nog inte borde gjort eftersom man inte gör det i verkligheten. Eftersom man bör tänka sig för vilket vi inte gjorde så vi hoppade in i bilarna igen och började sladda igen och då så råkade vi kroka igen och då fick jag min 3 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som jag fick i 3 dagar var inte felaktig enligt mig. Jag tror att den var 100% menad för mig eftersom att jag inte spelade med en sån hög RP nivå som jag skulle kunnat istället för det så började jag inte alls tänka efter och började göra misstag t.ex. då när jag fick min ban tack vare att jag inte tänkte efter vad jag gjorde jag skulle tänkt på om jag skulle gjort det här i verkligheten istället för att bara göra det för att jag tyckte det var kul så bannen var menad för mig och ingen annan eftersom det var jag som gjorde fel och tänkte inte efter vad jag hade gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban fick jag för att jag lämnade när polisen stannade mig vilket var väldigt dumt men jag tänkte inte på det eftersom jag var väldigt nervös. det jag har lärt mig från min tidigare ban är att jag skulle ju inte kunna gjort så i värkliga livet därför är det viktigt att stanna kvar och göra som i värkliga livet så får man ta konsikvenserna utefter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat gjort annorlunda innan jag fick min ban är att jag kunde tänkt mer på min rp och gjort det jag skulle gjort i värkliga livet alltså sluta att aladda och bara ta det lungt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt lärt mig en massa saker nu efter jag har blivit bannad tillexempel att jag inte ska börja tappa min RP nivån på unives RP server att jag alltid ska hålla mig till den högsta RP nivå jag kan och inte börja lalla runt eller spela mindre seriös bara för att man vill ibland så måste man tänka på vad som kan hända för allt går inte så bra alltid när man inte tänker efter på vad man gör så jag har lärt mig nu när jag kommer in på unives RP server så ska jag spela på den högsta RP nivå jag kan. jag ska maxa nu inte börja vara oseriös nu ska jag också tänka efter varje gång jag gör något så att jag inte börjar lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka