Accepterad HELLOL | Ansökan till Servervakt (kebabegott, Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HELLOL

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Damien

Vad heter du på discord? Damien🎀#6996

Ange ditt födelsedatum 15 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv på servern från klockan 15:30 då jag slutar skolan då och jag brukar vara aktiv till ungefär 22:00 men det varierar väldigt mycket. På helgerna kan jag vara aktiv hela tiden förutom om jag ska göra något speciellt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan 2021-06-09.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1045348586038231101/1045466498686255114/image.png har blivivt bannad 11 gånger under lite mer än 1,5 år men de flesta var ibörjan när jag var ny på servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgiften en severvakt har är att underlätta för staffsen tillexempelt dva bilar som står på vägarna eller kicka/sv banna lallare eller folk som gör andra regelbrott. så att staffsen kan ta tag i de lite mer viktiga och större uppgifterna på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag har varit det innan och vet hur man hanterar det och vad man ska göra, jag vill också bli servervakt för att jag ska kunna kicka/banna folk som gör dåliga saker ifrån sig runt om mig och därför vill jag bli servervakt för att kunna hjälpa staffsen och hjälpa nya spelare till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom servervakt är att man utnyttjar sin förmåga på fel sätt som man får av att vara servervakt t.ex. att man reviver sig själv när man råkar dö t.ex. att du kör av vägen och dör eller drunknar, och abuse kan vara att man har på så att man kan se folks ”id” i ett ”gängkrig” och det kommer ju såklart underlätta för sig själv och att man vet vart dem är genom väggar men det är fel och detta är en liten sammanfattning om korruption och abuse inom servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka