Nekad hello | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hello

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091229047/

Vad är ditt namn i verkligheten? filip bajek

Vad är ditt discord namn? georgiiii boy #5656

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2005

Berätta om din karaktär. jag är en trevlig kille som kan hjälpa när det behövs har inte gjort något oliglit på denna server på länge och jag svarar alttid på telefon sms elr något annat på servern jobbar just nu i postnord och har bara 100000 kr på kontot man vill ha ju mer och jag vill jobba som polis eller något annat

Varför ska just du bli whitelistad? är bra på roleplay var en polis på en stor engelsk server kan bete mig och kan mycket om polis regler och många mer jag roleplayar på hög nivå frågar aldrig hur man gör och sånt om jag inte hittar tex id så säger jag att jag inta har något med mig elr körkort och sånt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill inte längre jobba i postnord vill jobba tex i securitas elr som en polis

Hur hittade du Unive? jag pallade inte längre med stor server med 500 pers som kan inte roleplaya alls så jag ville testa en svensk server och jag hittade den och alla som jag pratadee med kunde roleplaya på bra nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en bra polis elr vara i seciritas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej denna sever är jätte bra några lag ibland men det gör inget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka