Nekad hello network | Chef-jobb ansökan [Bennyb

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Användarnamn: hello network

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor

Vad heter du IRL? emil blomberg

Hur gammal är du? 15 i värkligheten ovh 25 i värden

Hur många timmar har du på Fivem? 40 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag tror jag är den rätta för jobbet för kan mycket om bilar är väldigt trevligt och vet hur man säljer bra jag är en bra chef och vänlig jag har det som kräver for jobbet.
jag gör mina kollegor trygga och så dom får en bra jobb plats jag kommer jobba 5 till 6 dagar i veckan och kommer sköta det kommer inte höja priser jag tar dom priserna som står jag kommer inte ge grattis saker och kommer vara trevlig att jobba med

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan mycket om bilar jag gör det kunden vill ha jag är väldigt vänlig och vet hur man säljer delar jag har det som krävs för jobbet

Berskiv din karaktär? hej jag heter emil. jag är 180 cm lång jag gillar bilar och gilla även och jobba med dom mitt dröm jobb är att jobba som chef på Vianor jag har aldrig hamnat i fängelset och följer lagen jag är en trevlig person och följer lagen.
jag är född i ett litet hus som ligger på landet där har jag lärt mig väldigt mycket om bilar och djur.
vet hur man lagar bilar och det kommer göra stor nytta när jag kommer burga jobba med vianor

Hur ofta kommer du vara inne? 6 dagar i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer spela spelat mer och kommer tycka det bli ,mycket roligare om jag får möjligheten att bli det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? jag spelar bara multistaden

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka