Accepterad hello network | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Användarnamn: hello network

Länk till din steam profil: 1068339445 vän kod cod

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: hello network

Vad är din discord tagg? Network19#7166

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permanent avstängd föt:vdn+metagamming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag jag körde på en kille med voi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit dödad av två grabbar med motorcykel och så när jag kom ut från sjukhuset så gick jag och tog en voi och så när jag köt den så ser jag att dom försöker döda en annan kille och då så kör jag på en av dom andra så den dära killen som nästan bel dödad kunde springa iväg och sen så ser jag han som blev dödad att han kommer med en bil och försöker köra på dom andra som försökte döda han och då bara står jag och kollar på för vill inte vara med i de men då kör han med bilen iväg och då åker jag till han med bilen och pratar med han och då kommer dom med vapen och försöker typ döda mig så jag sätter mig i bilen så dom inte dädar mig och då går den andra kille ut ur bilen och försöker så dom tillbaka för dom men vapen hade knivar och då går jag ut ut bilden och försöker spronga iväg men då dödar dom mig bara och när jag låg på marken så hör jag att dom snackar skit om min mamma och sånt så då skriver jag i chatten att de är fekt att avända knivar och då så kommer modder och bannar mig för att jag inte hade bevis att dom hade dödat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va lite felaktig för att jag menade inte att göra de ville bara hjälpa han som dom försökte döda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare för att jag råka slå en polis och kunde inte prata för min fivem va konstigt och kunde inte prata när jag trök på n och då blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte körit på han och de va väldigt dumt av mig att göra så och kommer aldrig göra de igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Du kan inte komma ihåg vilka som hade dödat dig förut, det kallas för metagaming samt fearrp om du försöker hjälpa en kille när de andra har knivar imot honom. Mvh AkilleZ

okej förstår de men endå ja har varit inne i typ 7 timmar för blev bannad för att jag råka slå en polis när jag va ny på spelet och nu blev jag bannd också

men undrar om man kan få en till chans för att har blivit bannad utan anledning en gång innan

och blev bannd för att innan jag blev de typ 10 sec innan så sa jag bara att dom hade dödat mig många gånger innan och då fick jag en ban för metagamming och de va när jag prata med mod och jag visste att jag skulle bli bannd för att dom jag hade bråkat med typ sa bara vet du va Bahamas ligger och då blev jag bannad

Godkänd. Hoppas du har lärt dig av ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka