Accepterad hello network | Ansökan till servervakt [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Användarnamn: hello network

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil blomberg

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Network19#7166

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Pa vardagar så kan jag spela mellan 16-00.

På helger kan jag spela mellan 09-04.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill göra staden till en högre RP nivå och göra staden till ett bättre samhälle. Jag vill också se till att folk sköter sig på staden. Jag vill att folk ska ha en bra tid när dom är inne på värden och sköta sig så det blir en bättre RP nivå. Jag gillar inte när folk lallar och bryter mot regler för det gör bara så RP nivån blir sämre. Är väldigt aktiv och sköter mig och vill att folk ska kunna sköta sig också. Om dom inte gör det och om jag ser dom inte göra det så kan jag kicka dom så dom kan lära sig av sitt misstag. Jag vill göra så folk kan få en bra och en trygg spelmiljö. För då tycker folk att det blir roligare att spela på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att göra så folk kan få en bra miljö att spela på och göra så folk känner sig trygga.
Jag ser dagligen personer bryta mot regler och jag kan inte kicka dom för att jag inte är servervakt, och det är en anledning till att jag vill bli servervakt. Samt så vill jag servervakt så jag kan kicka dom personer som förstör RP nivån.
Det skulle vara spännande att kunna bidra till att serven får en högre RP nivå och samtidigt så lär man personer man kickar att inte bryta mot reglerna som dom brutit mot och då kommer förmodligen inte bryta mot reglerna eftersom att dom lär sig av sina kickar dom har fått.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag. jag har blivit bannad för att jag har kört olagligt som Falck. Men har lärt mig av det misstaget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka