Inaktuell hello.my.name.is.jeff | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen04

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
98
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: getoormen04

Ange ditt födelsedatum 19 September 2004

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag vill förbättra/supporta denna server lite extra. Har spelat på UNIVE nu ett längre tag å känner att de skulle vara kul att testa nått som ja aldrig har testat på förr. Jag har många förslag som jag ej tror blivit uppdragna förut som skulle hjälpa denna server att växa och få spelarna på denna server att uppskatta den mer (som ny eller gammal spelare).

Vad tycker du inte fungerar på Unive? den sociala rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Först så får man ta upp det med teamet, därefter så får man diskutera å resonera tills man har ett beslut som alla tycker om/låter bra. Sedan tar vi det med 320 och ser om han också tycker om det å isånafall så kan man påbörja projektet. Tycker ingen staff ska behöva vara rädd för att säga sin åsikt utan alla ska vara välkomna å tycka till eftersom att här i UNIVE så jobbar vi i Team/Lag för att hjälpa denna servern!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man alltid ska se båda sidor av myntet och att alla ska få ha sin åsikt, då man aldrig kan utesluta några fel då man vill inte råka banna fel person. Om man har en kompis som blir tagen i staff samtal så tycker jag personligen att man ej ska få vara med i den diskussionen för att man kan kolla sig blind.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I början satsar jag fullt på staff arbetet sedan därefter så får jag se hur jag balanserar det. Men jag kommer alltid prioritera staff arbetet då jag tycker att de är dålig still om ingen jobbar å man är ensam, att välja rpn före arbetet. Det gör bara folk irriterade å vi är ute efter att alla i UNIVE ska känna sig välkomna.

Hur länge har du spelat på Unive? 22 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? bara vart sv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminel då jag har ett gäng som jag inte vill pausa/stäng

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka