Accepterad Hellman05 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hellman05

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/111xtes111

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Hellman

Vad är ditt discord namn? Hellman#4507

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Ulle Henrikson född 1999-05-07. UIle hade det tufft när han växte upp hans pappa var väldigt våldsam mot både han och hans mamma. vilket gjorde att han har ett väldigt svängigt humör. Pappan hade också ett alkoholmissbruk. Ulle och hans mamma hade en bra relation, Även fast mamman blev slagen väldigt mycket så försökte hon inte att visa den smärtan hon var i. Men efter en kväll så fick Ulles mamma besked att pappan hade gått bort i rattfylleri. Ulles mamma blev väldigt deprimerad, medans Ulle han själv tyckte att det var bra. Ulle gillade aldrig sin pappa särskilt mycket. Där i mot så försökte Ulles mamma ta livet av sig flera gånger. Så Ulle ville inte vara med om när hans mamma går bort så han packade sina saker och försvann till
Los Santos.......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill det för att man får tillgång till mer saker som kan göra saker mycket enklare och som kan leda till mer avancerande rp. Jag har börjat med rp igen efter några år och vill ta det så seriöst som möjligt så att vara medlem gör saker och ting mycket enklare. Medlemskapet gör också så att du kan få olika jobb för att jag ville hjälpa till inom bilhandeln så gör medlemskapet mycket så jag får den möjligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål för unive är att göra lite mitt egna. Som tillexempel att sälja/byta bilar. Jag vill förmodligen börja jobba på en bil firma och hjälpa till med rp inom billhandelen. Jag vill förmodligen gå med i polisstyrkan och hjälpa till i staden. Jag vill kanske gå med i polisstyrkan för att jag tycker det blir roligare rp än vanligt rp. Jag säger kanske för att jag inte vet vad som finns och kanske hittar något mer intressant, men just nu så är polisen mitt huvudfokus. Men i värsta fall så vill jag kanske gå med i den kriminella delen av Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För det ska bli en bra rp och inte att jag ska vinna varje scenario.

Hur hittade du Unive? Min lillebror spelar också på unive och så frågade jag om han hade något tips på en bra rp server. Han rekommenderade denna servern för att han tyckte det var bra rp och de flesta personerna som spelar på serven var seriösa. Som jag sa innan så vill jag att det ska vara så seriöst som möjligt. Så jag sa att jag skulle testa och när jag testade så gillade jag verkligen serven.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka