Nekad hellman | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hellman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275981921/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? bara ramdev#1658

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär (en grabb på ca 30 bast med en muslimsk och kristen förälder) är en karaktär som gärna hjälper till och gör sitt jobb fast även ibland kan va lite smått busig på helgerna med sina vänner. En person som visar mycket kärlek till vänner men kan vara lite tuff mot främlingar. Han är en lycklig kille i sina bästa år. Barndomen var en stor del av hans liv där han bland annat lärde sig om kristendomen men också islam. Han är även ganska stort intresserad i bilar och älskar att flexa lite när han väl har chansen ;)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med att jag hjälper till på servern och ser till att alla sköter sig. jag får servern att se ut som en riktig RP server så folk inte leker rundor. jag gör vad som krävs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag vill hjälpa till så mycket som möjligt för att få multistaden till en av de bästa någonsin :)

Hur hittade du Multistaden? Letade efter en bra server så gick igenom många servrar för att hitta en bra men till slut testa jag multistaden och den kändes direkt som en bra sådan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla på servern ska kunna ha så kul som möjligt och uppnå vad de vill på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det kan vara att jag spelar någon drifting server när multistaden ligger nere men annars är det multistaden som gäller för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka