Nekad Helle_McSussy | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helle_McSussy

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad är ditt discord namn? exekielyuh#4617

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Karaktären som jag ska RPa med heter Kurt Berg. Kurt föddes den 25 maj år 2000. När han var liten var tufft i hemmet, hans pappa var alkolist och mamman satt i rullstol. Redan när Kurt var 4 år gammal så började hans pappa slå honom, vilket senare ledde till depressioner under uppväxten. Det gjorde inget bättre att han blev mobbad i skolan, han blev efterföljd på kvällarna och sedan slagen av klasskamrater. En kväll när han var tolv, han hade blivit överfallen ännu en gång till så orkade han inte mer. Han bestämde sig för att ta tag i sitt liv och började gå till kurator. Hon fick Kurt att må mycket bättre och förändrade hans liv. Hon tog också vidare aggressiva pappan och fick ut honom ur hemmet. När Kurt blev 20, gått ut skolan så ansökte han till byggare arbetet. Han fick det. Nu lever Kurt ett helt normalt liv, fast man vet aldrig vad han kan hitta på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Personligen kommer jag att bidra med olika scenarion som är och kommer ha kul på servern.
Krut Berg kommer bidra med många olika kompisar, leva livet, ha det kul och hänga i staden på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid kan vinna ett scenario, till exempel i en kidnappning, jag kan liksom inte ta upp mitt vapen och skjuta personen då blir det till fearRP jag kan inte bara tänka att jag ska vinna alla scenarion utan alla ska ha kul och man kan inte alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Youtube och fivem menyn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka