Nekad Hellcat | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellcat

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aaron

Vad är ditt discord namn? hellcat7221

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Larsson Han är 26 år gammal. Görans uppväxt var svår han hade inte många vänner varken i eller utanför skolan han försökte ta livet av sig ett flertal gånger vilket var väldigt sorgligt men hans föräldrar dom tyckte det var bra dom slog han så han hade blåmärken och höll på men en dag så kom polisen och Göran öppnade och det blev en husrannsakan i hela huset det var nämligen grannen som ringt in till polisen men efter det så var mamman och pappan bara borta men några år senare så hittades dom i en grav under huset för det fanns en gång dit det var nämligen den nya husägaren som hade hittat dom och blivit rädd och fått en hjärtattack och sorgligt nog strukit med. Göran levde livet däremot han fick vad han ville av sin nya “familj” han var bortskämd och vande sig men efter ett tag när han kommit upp i 15 årsåldern då fick han inte allt han ville mer han fick köpa saker själv och då kom han på iden om att trycka i en flaska med laxeringsmedel i sig och det gick sisådär han hade toa paus efter toa paus hela tiden det luktade skit i hela huset men det hjälpte inget han fick åka till doktorn där läkaren var en idiot och tryckte i han ännu mer för att han trodde det skulle bli bättre men det blev bara värre så Göran gick inte mer till doktorn och efter ett tag så började han att må bättre. När Göran var 19 år så hade han precis tagit körkort och skaffat sig en lägenhet han ville ha en dyr och snabb bil men problemet var att han inte hade några pengar så han valde att ta ett stort lån och det var det dummaste beslut han någonsin tagit. Han köpte en splitter ny Lamborghini han visste att han inte skulle ha råd att betala igen lånet han hade både lånet på bilen att betala och hyran för hans lägenhet efter 2 månader så blev han vräkt från lägenheten och fick bo i sin bil ett tag men tillslut hade han inte längre råd med bilen och han hamnade i stor skuld han bodde på kattan men kronofogden och banken var efter honom så han valde att fly till Unive där han skulle leva ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer skapa bra och roliga scenarion som är roliga för båda parter och inte bara min del i scenariot jag vill att det ska vara roligt för båda parter. Jag kommer också hålla en väldigt bra rp nivå och det ska inte förekomma något lall. Jag vill också kunna rp med andra och öka min rp nivå ännu mer. Jag kommer göra servern till en bättre och roligare plats eftersom jag strävar efter bra och rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara ska spela för sin egen vinst utan man ska även spela för motpartens vinst. Tex om man blir stoppad av polisen och om man drar då kan man istället för att bara dra låta dem komma ikapp en och gripa en då vinner dem också på scenariot och inte bara den som flyr.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? till exempel rdm att man dödar folk utan anledning eller vdm innebär att man använder bilen som ett vapen och man ska alltid visa respekt mot andra medlemmar på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? rollspel? Ja det har jag eftersom jag har spelat på unive tidigare har ungefär 2 års erfarenhet av rpande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka