Accepterad Hellcat | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellcat

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aaron

Vad heter du på discord? Hellcat#7221

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ungefär dessa tider:

Mån-Tor 14:00/15:00 - 21:00. Fre-Sön 09:00 - 03:00. Kan vara bort någon gång ibland pga av att jag tex åker till min stuga.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan december 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\elsas\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild 2023-04-11 215348.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att underlätta staffsen på Unives arbete genom att tex hålla koll på lall vid piren eller banna de personer som man ser göra regelbrott. Staffsen har mycket jobb därför är det bra att servervakter finns som kan hjälpa till med en del av arbetet. En servevakts jobb är också att hålla servern snygg och ren från problemspelare och lall. Jag tycker att röst reglen är väldigt viktigt eftersom om alla skulle följa den skulle rp höjas pga av att ingen vuxen karaktär kommer låta som en 10 åring.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli sv för att jag vill stoppa problem spelarna på serven och de som bryter mot reglerna jag vill också underlätta det arbeta som staffsen har jag har själv varit staff och vet att det kan vara rätt mycket arbete ibland. Jag vill tex stoppa lallande genom att banna eller kicka de som gör fel målet med mina bans är inte att de ska vara borta utan att de som blivit bannad ska lära sig och inte göra om sitt misstag igen. Jag tycker att röst regeln är speciellt viktig för att irl så låter inte tex en full vuxen man som en 10 åring om alla skulle följa regeln så skulle rpn höljas och servern skulle kännas mer realistisk.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man tex är på piren och bara bannar massor av folk som inte gjort något bara för att man vill stänga av dom från att spela och det är inte okej. Ett annat exempel kan vara att ens vänner pmar en på Discord och ber om revive utan en giltigt anledning och att man revvar dom och alla andra som ber om revive. En abuse kan vara att man tex kickar de som kidnappar en under ett scenario för att kunna vinna själv istället för att rpa ut det och det är inte okej för då förstör man rpn. Ett annat exempel kan vara att man revvar sig själv helt utan anledning bara för att man tex är hungrig ingame eller om man dör i en skottlossning och revvar bara för att kunna fortsätta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka