Nekad Helknas | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helknas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894421558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Johnny Östling#2114

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Dahlberg och han är 22 år. Gustav är född i södertälje och hade en bra uppväxt där han är det största syskonet i familjen. Gustav hade 5 syskon. När Gustav var 1 år så började han på dagis som han gick på tills han var 6 år och började senare i förskoleklass. När Gustav var 7 år så flyttade han och hans familj till en stad som heter Unive. Gustav gick i ettan och han var klassens favorit för han var smartast i klassen och han hjälpte alla som var i problem som han har lärt sig av sina föräldrar som var poliser när han var liten så Gustav kunde nästan allt om poliser och vad dom använder och vad dom gör. Gustav har alltid viljat bli polis som att hans föräldrar var det och Gustav vill följa sina föräldrars fotspår. När Gustav hade slutat i trean så var han fortfarande favoriten i skolan alla tjejer var kära i honom och han var smartast och bäst i klassen, han var som en hjälte. När Gustav skulle sluta i sexan och skulle börja i sjuan så var han fortfarande smartast i klassen men han började tappa vänner för han fick bäst betyg i klassen och dom andra fick inte så bra betyg. När Gustav började i sjuan så började folk mobba för han fick bäst betyg men då kom hans föräldrar dit och alla visste att hans föräldrar var poliser så dom slutade mobba honom men han var ensam. När Gustav slutade i 9:an så fick Gustav a i alla ämnen och han fick ett jobberbjudande på Ica där han tackade ja till. Nu har Gustav jobbat på Ica i 3 år och nu ska Gustav plugga sig till polis. Men Gustav har ett problem och det är att han inte vågar skada folk eller vara elak men Gustav kommer gå till en psykolog där han kommer prata om det så det kommer gå över.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med mycket rp där det kommer bli roliga scenarion samt sociala scenarion. Jag vill bli medlem för att jag vill ta mig till nästa nivå och göra roliga scenarion som jag kommer att minnas och göra det bästa för serverns bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och bra rp utan att lalla och göra roliga scenarion samt sociala scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela efter att vinna scenariot, utan man ska försöka göra det roligt för båda parterna istället för att va ute för att vinne det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner och sociala medier, med detta blev jag intresserad att testa på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka