Nekad Helknas | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helknas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894421558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Johnny Östling#2114

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Dahlberg och han är 22 år. När han var barn så blev han misshandlad av sina föräldrar och det har han alltid mått dåligt av men han har alltid kämpat för sitt liv. När han gick i skolan så fick han bra betyg. Gustav har direkt inte så många känslor utan att han är väldigt kärleksfull och är väldigt snäll och han vill inte skrika på någon utan när han verkligen behöver det. Gustav har alltid haft ett intresse och det är att vara polis. Gustav har pluggat väldigt hårt för att få vara polis och han hoppas verkligen att han blir polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med ett bra jobb rp där jag kommer göra sociala scenarion med alla som är med scenarion. Jag kommer höja jobb rp:n och ha roligt. Jag kommer ta mitt rollspelandet så seriöst så att jag kan utveckla servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är en stor server med många spelare vilket kommer leda till att man har alltid något att rollspela med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag lanade med mina kompisar och då såg jag att min kompis spelade gta fast med riktiga spelare och riktiga bilar. Då frågade jag vad han spelade och då sa han fivem roleplay och då började jag kolla på youtubers på unive och då provade jag att rollspela lite och nu när man har spelat ganska länge och vet hur man rollspelar så har det bara blivit roligare och roligare

Nekad utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka